VVD Leusden on tour

Op zaterdag 26 september vond onze bustour plaats. Bij deze bustour zijn wij met de Volkswagenbus uit ca. 1958 van Hendrik-Jan Slothouwer langs diverse belangrijke plaatsen in de gemeente gereden. Het doel van deze bustour was tweeledig. Enerzijds wilde wij graag als bestuur meer kennis opdoen over de actuele politieke stand van zaken, anderzijds zagen wij dit als een uitstekende gelegenheid om een gezellige dag te hebben met de fractie. De fractie heeft ons op een uitstekende manier bijgepraat over alle politieke onderwerpen.

Onze dag is in de Hamershof begonnen waar wij onder andere het gemeentehuis hebben bezocht. Daarna hebben wij diverse locaties bezocht in Leusden, Achterveld en Stoutenburg. Onder meer de locatie van de tweede sporthal, de bouwgebieden in Achterveld en kasteel Stoutenburg lagen op de route.

Na onze tour hebben wij de dag afgesloten met een gezellige lunch, waarbij wij met de fractie onze onderlinge banden hebben kunnen versterken en de nodige informatie hebben uitgewisseld.