VVD Leusden, Achterveld en Stoutenburg presenteert kandidaten gemeenteraadsverkiezingen 2022

De Leusdense VVD heeft afgelopen zaterdag de kandidatenlijst vastgesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen die op 16 maart 2022 plaatsvinden.

© VVD Leusden

De lijst is een diverse mix van ervaren mensen en nieuwe gezichten in de Leusdense politiek. Zoals al eerder bekendgemaakt voert Patrick Kiel de lijst aan, gevolgd door Carlos Genders. Op nummer drie en vier staan nieuwkomers Anna-Christina Gräfin von der Schulenburg en Niels Wassenaar. Onderaan de lijst vinden we een aantal oud-wethouders van de VVD die als lijstduwer hun steun voor deze lijst en het programma uitspreken.

Op dit moment bezet de VVD vier van de 21 zetels in de Leusdense gemeenteraad. Lijsttrekker Patrick Kiel: “Ik ben ontzettend blij dat we zo’n goede kandidatenlijst hebben weten samen te stellen met verschillende achtergronden, leeftijden en ervaring. Ik ben onder de indruk van de individuele kwaliteiten van de kandidaten en het enthousiaste team dat we in korte tijd geworden zijn. Deze kandidatenlijst vormt samen met het verkiezingsprogramma een goede basis om de uitdagingen aan te gaan en ons dorp mooi en leefbaar te houden.”

Kandidatenlijst:

1. Patrick Kiel