Leusdenaar Henk Lonink volgt VVD-raadslid Mariëlle Mellink op

Wij berichtten u 23 september over het vertrek van Mariëlle Mellink uit de gemeenteraad en uit de fractie. Inmiddels is de formele procedure doorlopen en is er duidelijkheid over de opvolging.

Zojuist is bekend geworden, dat de heer Henk Lonink de vrijkomende zetel zal innemen. Henk woont sinds 2008 in Leusden, is sinds 2010 VVD-lid en betrokken bij diverse maatschappelijke initiatieven en organisaties in Leusden, waaronder de HomeRide voor het Ronald McDonald Kinderfonds, De Groene Belevenis en JazzInn. Ook is hij actief geweest in het VVD-bestuur van Leusden.

De vergadering van de gemeenteraad waarin de raad afscheid neemt van Mariëlle en waarin Henk geïnstalleerd wordt, vindt plaats op donderdag 27 oktober 2016 om 20:00u in het tijdelijke gemeentehuis aan de Fokkerstraat 16 (het voormalige Waterschapshuis). Natuurlijk bent u daar van harte welkom.

Fractie en bestuur wensen Henk veel succes en zullen samen de constructieve samenwerking met de raad, college en inwoners van Leusden, zoals u die van ons gewend bent, met onverminderde energie voortzetten.

Bestuur en fractie van de VVD Leusden/Eemland.

Hendrik-Jan Slothouwer, liaison VVD Eemland

Carlos Genders, fractievoorzitter

Noot voor de redactie:

Vragen worden graag beantwoord door onze fractievoorzitter, Carlos Genders, telefoon (06) 1500 3269.