Dank Ludolph van Lynden!

Op 8 juni 2016 is VVD Leusden een samenwerkingsverband aangegaan met VVD Amersfoort, VVD Nijkerk/Hoevelaken en VVD Woudenberg. Voortaan zullen zij de krachten verenigen en verder gaan als Lokaal Netwerk Eemland.

Hoewel dit lokaal netwerk grote kansen biedt als optimalisatie van bestuurlijke kracht, betekent dit ook dat wij afscheid hebben moeten van de meerderheid van het bestuur van VVD Leusden.

Ludolph van Lynden heeft jarenlange een grote rol gespeeld binnen het bestuur van VVD Leusden. Hoewel hij diverse functies heeft gehad in meerdere besturen, is Ludolph de laatste jaren bekend komen te staan als een ervaren en integere penningmeester. Met een enorme nauwkeurigheid en een perfectionisme heeft Ludolph ervoor gezorgd dat de VVD Leusden staat waar het nu staat, als een politieke partij die is toegerust op een stabiele toekomst.

Wij willen Ludolph dan ook bedanken voor zijn enorme inzet voor de VVD en wij zijn allen dankbaar dat wij samen met hem hebben mogen werken als VVD Bestuur.